2012. február 9., csütörtök

Azon agyalok,

hogy nem adok minden bejegyzésnek címet. Van amikor semmi frappáns nem jut eszembe :-)
Ma megint rádöbbentem hogy a búbos kemence nagyon szuper találmány. -18 fokban is tartja a  a meleget egy reggeli befűtéssel és még marad parázs is. Bár őszintén szólva lehet kicsit túlméretezettnek tűnik a házban, de ilyenkor nem ez az ami először eszembe jut :-) Szóval mindenképp javaslom ott ahol beleillik a ház stílusába és a lakók nem riadnak vissza attól hogy nem csak fűtésgomb tekergetéssel jussanak meleghez:-) Nem gondoltam, de elég hamar hozzá lehet szokni a befűtögetéshez. Tudom, azok most biztos kinevetnek akik egész életükben fával fűtöttek, de nekem ez elég új élmény volt egy gázkonvektoros lakás után...Az azért megérne egy misét amikor kis baltával próbálok gyújtóst hasogatni, na de nem adom fel, egyszer csak belejövök.Jó azoknak akik gyerekkoruk óta "rutint" szereznek bizonyos dolgokban, bár lehet hogy ezt ők nem éppen így látták. De itt most én jól felvilágosítottam őket. :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése