2012. május 2., szerda

Horgászkalandok

Igaz, ez nem közvetlenül tartozik a tanyaprojekthez, de nem lehet kikerülni:-). Ugyanis víz közelében vidéki férfiember horgászik, főleg ha ez a hobbija. A feleség pedig lelkesedik, és szeretne ő is menni. Hogy megnézze mi abban a jó. Hátha ő is élvezné. Azt gyanítom sok feleség sokáig lelkesedik a férje horgászszenvedélyéért, legalábbis amíg meg nem nézi milyen is az. Aztán vagy rákap, és jár az asszony is horgászni, vagy most már azért lelkesedne hogy had maradjon otthon :-). Én még az első fázisban vagyok. Ugyanis a nagy lelkesedésemmel együtt a férjemnek megesett a szíve rajtam és megbeszéltük hogy elmegyek én is vele. Mindez egy enyhe téli napon realizálódott, kishalakkal a tarsolyban, felszerelkezve, dupla aláöltözet, és egy kis laposüveg pálinka. Előző nap ellenőrzés alá került a vízfelület, a stégek, másnap délután felkerekedtünk hát és elindultunk. Kb. két km gyaloglás várt ránk, és máris a tónál vagyunk és megpillantottuk. Volna. Csak épp elég vastag jégréteg takarta. Mivel a víz a stégeknél nem valami mély, ezért nagyon vastag volt az a jégréteg. Így hát letettük a pokrócot a padra, és kinyitottuk a laposüveget. Aztán felmelegedve a part mellett beengedtük a kis halakat. És visszasétáltunk.
Na de engem nem lehet elrettenteni. Ha egyszer meg akarom nézni hogyan horgászik az uram akkor nem tarthat vissza semmi. Tavasszal újrapróbálkozunk. És újra próbálkoztunk. Akkor már eljutottam addig hogy kukoricával felszereltem egy botot. mielőtt a szélvihar majdnem engem is berántott a vízbe. Pálinka legurít. Cucc összeszed, és séta vissza.

De ha belegondolunk, épp itt az ideje egy nyár eleji horgászatnak. Vajon mivel készüljek? A laposüveget nem hagyom otthon. :-D

1. Igazad van, fő az optimizmus! :)

2. jó a szöveg, de nem derül ki belőle, hogy egyszer már fogtam is halat. Rögtön hármat. A következő fogás még várat magára, de hosszútávon gondolkodunk!